Alla inlägg under november 2014

Av feffe - 30 november 2014 16:30

Hej som rubriken lyder så tänker jag säga 6 av minasminkfavoriter.

  1. They're real mascara från benefit
  2. Isadora perefect moistrue lipstick i färgen 130 crystal pink 
  3. So susan universal blush står inte i vilken färg det är .
  4. Yves Rocher super long lasting colour lipstick i färgen 58285 rose the
  5. Isadora Oil control compact powder i färgen 69 sheer mocha 
  6. Oriflame 36 ögonskuggspallet

Det var mina 6 sminkfavoriter. 

Av feffe - 29 november 2014 16:07

tyvärr kommer detta inlägg typ en timme efter att det skulle kommit men jag var inte hemma när det skulle ha kommit.

Idag var jag sargvakt. Det var kul. Jag var det med fem andra tjejer men vi delade upp oss tre och tre så på min kant satt jag och två tjejer till. Om man är sargvakt får man gratis korv. Så det fick vi. Jag hade jättekul med 2 tjejerna jag satt med. Vi skrattade och pratade. Och när en elefant-maskot stod på andra sidan ställde vi oss och tittade på den. Kommentera vad ni vill ha för smink-inlägg i morgon.

Av feffe - 29 november 2014 08:21

först vill jag bara säga att det kommer ett inlägg om innebandy senare men eftersom jag inte bloggade i går kommer smink inlägget i dag

Först när jag vaknar på morgonen går jag till mitt badrum och tvättar ansiktet med ljummet vatten, så ansiktet blir rent. Efter det går jag in till mitt rum och tar min garnier nordic moistrue match, jag har den som är blå. Efter det tar jag puder sen tar jag och borstar ut mina ögonbryn sen fyller jag i dem sen tar jag mascara sen tar jag ett narturligt läppstift. Det var allt.
Kolla på min blogg klockan 15:00 idag så kommer ett inlägg från när jag var sargvakt.

Av feffe - 27 november 2014 15:21

            5 saker som gjorde att jag fastnade för innebandy:             

1.Jag tyckte mina lagkompisar var snälla.

2.Jag tyckte innebandy var ganska lätt när jag testade.

3.Jag ville hålla på med någon sport som inte var lik fotboll, och jag tyckte inte innebandy var en sport som var lik fotboll.

4Jag tyckte att sporten var en jätterolig sport.

5.Man har bara sommaruppehåll inget annat uppehåll, eller jo man tränara inte på julafton eller nyår.

Innebandy är helt enkelt bara en sport som jag fastnade för.

Av feffe - 25 november 2014 11:15

När började du sminka dig? När jag var 10 år

Hur lärde du dig sminka dig? Såg på sminkvideos på youtube och tränade.

Favorit märke? Isadora 

Tycker du om att bära läppglans? Ibland

Favorit läppstift? Isadora perfect moisture lipstick i färgen 130 crystal pink

Använder du lösögonfransar? Inte till vardags nej men har testat det en gång

Favorit ögonskugga? Vet inte

Favorit smink? Concelar

Bild av din makeup colletcion? kommer i ett senare inlägg

Favorit foundation? vet inte

Tycker du om att bära puder? Ja

Favorit mascara? The real från benefint

Var har du ditt smink? På en hylla

Favorit youtube sminkare? Vet inte

Bär du roge? ibland

har du något av kändis smink? Förstår inte frågan

Vad är din favorit eyeliner? En från Induin

favorit concelar? kommer inte ihåg vad den heter

Favorit primer? Den är från benefit

Vad köper du ditt smink? Olika

Puder eller foundation? Puder

Favorit ögonskuggspallet? en från oriflame

favorit ögonskuggs sort? Matt och skimrig

Favorit makeup remover? använder inte makeup remover

Vill du bära flytande eyeliner? Nej

Bild av dig själv med och utan smink? Kommer sen

Av feffe - 25 november 2014 10:07

hej detta är mitt första inlägg så jag tänkte berätta lite om mig själv. 

Mitt smeknamn är: Feffe, så jag heter inte det menn jag vill att mitt riktiga förnamn ska vara privat. 

kommentera om det är något ni undrar så ska jag svara på frågorna i ett inlägg. Jag kommer blogga om innebandy och smink. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej jag kallas feffe. Jag är intresserad av innebandy, smink. Jag kommer blogga om innebandy och smink.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om att jag börjat blogga om mitt liv
 Bra
 dåligt
 Jättebra
 Jättedåligt
 älskar det
 Hatar det
 det är både bra och dåligt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Schema för vad jag ska blogga om och vilka da

Varje Tisdag, Torsdag och lördag bloggar jag om innebandy.

Varje Onsdag, Fredag och söndag bloggar jag om smink. 

På Måndagarna det antingen komma om smink eller innebandy. 

Blogkeen

feffeshappines

Ovido - Quiz & Flashcards